joi, 21 iunie 2012

Scrisoare către niciunde 2

 Dragă tu,

Îţi scriu din faţa unui oficiu poştal. Scriu repede şi foarte urât. 
Mă grăbesc să prind ultimul tren spre fericire.
Ultima călătorie înainte de moarte.
Mi-am făcut toate bagajele şi am lăsat în urmă doar amintirile.
Nu o să am nevoie de ele acolo unde mă duc.
Nu ştiu cât voi sta, dar sper să nu te schimbi.
Nu eşti vinovat pentru decizia mea.
O ultimă rugăminte mai am...
Să mă aştepţi, căci mă voi întoarce!
 A ta, neiubită

P.S.: acum, când citeşti cele scrise de mine, eu sunt deja aici, fericită, gândindu-mă la tine!


2 comentarii:

  1. fermecator de egoist. atat de sigur pe o dorinta, atat de posesiv in a le pastra pe celelalte vii in urma.

    RăspundețiȘtergere
  2. da tu te-ai avântat doar într-ale fericirii..

    RăspundețiȘtergere

Tot ce-ţi spune inima...