luni, 7 mai 2012

Scrisoare către niciunde

Hei , dragoste , azi e luni dimineaţă. Chiar acum gândurile mele ajung cumva în capul tău , prin semne şi simboluri. Nu mai simt nimic, dar trăiesc moartă, pentru o vreme , până când vom dormi iar
împreună. Mă gândesc la tine la fel de mult , dar am început să mă întâlnesc cu alt suflet.
L-am chinuit puţin , apoi l-am lăsat să-şi facă lecţia de sex cu mine. Şi-a făcut-o foarte bine , chiar puternic.
După ce totul s-a încheiat , m-am gândit la privirea ta . La ochii de marmură pictaţi cu bucăţi de cer. 
Îmi place viaţa mea actuală. Simplă , fără complicaţii , fără tine.
Este de-ajuns că mă gândesc la tine ziua şi noaptea , în momente de masturbare şi când dorm. Te-am onorat
cu visele mele şi nu m-ai acceptat. Ce pot să mai fac?
Nu mai este nevoie de scrisorile mele. Le voi trimite mai rar , ca să te fac să tânjeşti după ele , să le aştepţi
oarecum bolnav de nevenirea lor.
              Acum îţi trimit cele mai nevinovate săruturi...

                                                                                                           
A ta , neiubită.


P.S. nu fi trist , ca să nu semănăm.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Tot ce-ţi spune inima...