marți, 31 ianuarie 2012

suflet de târfă

de ce te-ai îndrăgostit de un suflet al altcuiva?

...un suflet al tuturor,
plin de vânătăi şi uscat de ger.
tu nu ştii oare,
câţi au dat în el?
deschideţi cerul ,
aş vrea să mă ridic la el.
să-mi spele norii şi ultimul păcat,
sau înecaţi-mă-n  pământ
şi trageţi peste el cearceaful ,
împuşcaţi frenetic cu flori,
să.mi încolţească oful.
"eu nu iubesc nici ochi, nici buze",
m-au hrănit prea mulţi bărbaţi.
chiar dacă am plăceri ascunse
tot nu pot să tac.
eu încă îmi doresc,
un suflet pur şi de copil,
halucinant să îi găsesc
ce am pierdut - DELIR.


4 comentarii:

  1. scriu pe fuga, pt ca merg la lucru. dar in urmatoarea postare, iti cer voie sa iau niste expresii din poezie. se poate?

    a, multumesc. si felicitari. e pe placul meu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sigur...sa mentionezi la urma ;))
      ma bucur ca-ti place.

      Ștergere
  2. Frumos, fara rima pe ici colo, dar profund.

    RăspundețiȘtergere

Tot ce-ţi spune inima...