vineri, 20 ianuarie 2012

poveşti de adormit copii

I-am spus că vreau s-o mângâi, să o sărut, să mă joc cu degetele în părul ondulat, să trag cu dinţii de pircingul ei din limbă şi să facem duş împreună. Mârâie la mine şi-mi ciufuleşte părul. Am observat că i s-au întărit sfârcurile şi că-i era frig. După ce şi-a terminat ţigara, s-a ridicat de pe fotoliul vechi şi a venit spre mine. Tremura şi mi-a şoptit ceva la ureche. În câteva secunde eram la ea în baie. Şi-a desprins părul, l-a scuturat de două ori şi a început să-mi sărute gâtul. Ne-am dezbrăcat uşor. Apa fierbinte curgea alene pe trupurile noastre. I-am masat gâtul, spatele şi am terminat îmbrăţişând-o, strângându-i în palme sânii firavi.
Era o seară imensă de iunie. Ea mi-a dat o rochie scurtă cu flori şi a zis "Hai să ieşim să ne plimbăm pe străzi. Să te ţin de mână şi să ne vadă oamenii împreună!"


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Tot ce-ţi spune inima...