luni, 9 ianuarie 2012

"Cu fluturi in stomac topiti si inima in dinti..."

Vartej in stomac, inima bate cu putere, pierderea apetitului
De multe ori (adica aproape de fiecare data) ...nu neaparat ca preferam , dar asa sunt eu , mi se intampla sa  nu pot etala sentimentele si eprecierile fata de cei dragi , preferand sa-i "injur" dect sa le declar cele simtite.

M-am trezit , rapid , sufocata de soneria telefonului. Am raspuns si i-am zis ca dorm. Am lenevit pana la 2. Nu am visat nimic si am inceput sa-mi curat o mandarina. Imi plac citricele. Ele imi amintesc de Daiana. 

Am chef sa merg pe bloc. Sa privesc lumea mica si fara gropi. Cele mai frumoase intalniri sunt cele pe bloc.O masa , doua scaune , lumanare si o cina slaba in calorii. Vantul sa bata usor prin parul meu si al lui dar flacara sa nu o stinga. El sa-si fumeze tigara iar eu sa-mi mananc viciul. Sa port o rochie alba pana la genunchi si sa rad mult. El, sa-mi ghiceasca gandurile si sa ma sarute pe gat. Imbracat intr-o camasa alba , descheiata  , dar fara sa fie elegant deoarece poarta jeansi si tenisi rosi.Apoi sa mergem la el.Fara sa facem nimic. Doar sa vorbim si sa radem si el sa fumeze. Dimineata , sa ma trezeasca mirosul de omleta cu branza , prajita in putin unt topit. Un fresh de mandarine si putina dragoste. Dupa ceasuri bune de conversatie  in stil psihologic (eu vorbeam iar el asculta) mergem sa facem un dus fierbinte.


"Apa curata, baia mica si Maria se dezbraca intr-o clipa.
E arma alba, ochi de ambra in oglinda ei murdara.
Gura calma, musca buze, fruntea-n pama, parca-si cere scuze.

Calca-n bataia dusului, geamul deshis, orasu-ntins, culoarea tusului,

Suvite ude, frisoane, batai in tample ca pansoane..."


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Tot ce-ţi spune inima...