sâmbătă, 21 ianuarie 2012

11:10

ţi.am căutat parfumul pe multe planete. şi printre stele căzătoare. ţi-am urmărit sărutul până la lună. albul pielii tale te-a dat de gol. goliciune de cleştar. te-am privit prin deştertul verde şi ţi-am ajuns până la inimă. era uscată , deshidratată. ţi-am spus că sunt aducătoare de ploaie şi mi-am chemat norii. ţi-am plâns pe suflet tot ce am avut mai bun de dat. te-am privit cu nu te-a privit nimeni. am stat până târziu seara , fumându-ţi ţigările de care nu aveai nevoie. te-ai hrănit din mine cu poftă şi egoism ca un lup bătrân. mi-ai supt şi ultimul picur de dragoste. lacom , mi-ai violat intimitatea , intrând şi ieşind din mintea mea.
dimineaţa , ne-a găsit în cadă , aproape goi. mi-ai dat răsăritul prin buzele tale.
...şi ieri va fi o zi!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Tot ce-ţi spune inima...